Translate

четвер, 18 листопада 2021 р.

Вагнергейт чи петяхейт?

 













Скажіть, ви цього бажаєте Україні? Крикуни-хейтери різного кольору!


Дивлюсь як дружно майже всі ЗМІ обпльовують Президента України, наче їм заплатили

кругленьку сумму. Питання тільки хто платить? Я думаю, що це і так зрозуміло.

Подивіться чиї телеканали особливо смакують останні новини. З П.Порошенко, тут все ясно,

втопити Зеленського і вернути владу. Тут підіспів і скандал з Р.Ахметовим, через оплату за

"зелену енергетику".

То давайте  розбиратись.

1. Ви справді вважаєте, що розвідка і президент повинні розповідати суспільству про таємні

операції? 

Я думаю, що адекватна людина скаже - НІ.

2. Чи повинен президент підтвердити здогадки журналістів про таємні операції і цим нанести

вред країні.

Я думаю, що адекватна людина скаже - НІ.

Тому претензії, що до брехні треба відкинути.

3. Чи повинен президент розібратись де був витік інформації і покарати винних, чи може 

журналісти навангували.

Я думаю, що адекватна людина скаже - ТАК   ТАК   ТАК. 

Але для цього потрібен час і я думаю, що в цьому напрямку працюють без всяких заяв.

4. Чи була "зрада" при відтермінування операції захвату?

Президент договорився про перемир'я і воно ще не почалось. Захват вагнерівців зірвав би 

перемир'я. Скільки б ще загинуло наших бійців?

Хтось скаже, що перемир'я все одно б зірвали, але це б вже була провина Росії, бо перемир'я

вже наступило.

Я вважаю, що рішення відмінити операцію по захвату вагнерівців, було розумним. 

Недолуге рішення провести операцію в Білорусії під час виборчих перегонів, коли Лукашенко

перевіряв кожен кущ, що і зірвало - цю недоопрацьовану операцію.

Міжнародний скандал через примусову посадку літака в Києві і за цим санкції.

Арешт в аеропорту здорових, тренованих на вбивство чоловіків, з великими втратами.

Величезні втрати через зрив перемир'я.

Скажіть, ви цього бажаєте Україні? Крикуни-хейтери різного кольору!

Чим хуже, тим краще! Ось ваше гасло.

За "зелену енергетику", я вже писав за цим переходом.

Почалося ще за часів Януковича, в Європі появився новий тренд "зелена енергетика".

Хто крав з бюджету, зрозуміли, що можна красти зовсім "законно".

Біля Януковича були зовсім не дурні люди, прийняли декілька законів, тільки для своїх

7 гривен за кіловат, договір на кілька десятків років по принципу " бери, або плати".

Вони добре розуміли, що це приведе до розбалансування енергетичної системи України і

її розвалу. Але вони і не кричали на кожному стовпі, що вони патріоти!

І ось прийшов найбільший "патріот" - Порошенко П.О. може хто не знає?

При ньому "зелена енергетика" розквітла, а він добре знав приклад Іспанії, де завалили

енергосистему і суди заявами, бо країна не могла виплачувати за тарифами

 зеленим енергетикам. 

Ось Порошенко і набивав собі кишені і валив енергосистему країни, цікаво скільки він

отримав від інвесторів? Я думаю, що цим питанням вже зацікавились у Зеленського.

Ось чому дали вказівку притримати оплату "інвесторам". А воно не виконало вказівку

свого начальника, а виконало вказівку "інвестора", скільки йому пообіцяв "інвестор"-то

ще питання. А воно ще й в суд збирається, а ви тримали б такого підлеглого на роботі?

Зеленський пробує навести лад в "зеленій енергетиці", переглянути борги, зменшити 

тарифи, а йому заважають.

А в той час на фоні закону про олігархів,

Приватні компанії не закупили вчасно вугілля, газ- створили енергетичну кризу в країні,

лобіюють підняття тарифів, це визиває недовольство населення.

Ціль одна- скинути Зеленського, чиї вуха за цим стирчать? Здогадатись не складно!

Чи правильне рішення Зеленського припинити операцію

читаем по цьому переходу.





Немає коментарів:

Дописати коментар