Translate

понеділок, 8 жовтня 2018 р.

Ця людина дійсно не буде красти!

Цей чоловік з не заплямованою репутацією, дійсно змінить нашу країну!

Дай боже, щоб те лайно, що будуть лити на нього не пристало і він не задихнувся від сморіду!


Можливо він візьме для своєї програми щось корисне з моєї публікації: "Інтерв"ю з майбутнім президентом України"




Мішель Терещенко: «Думаю про податок для олігархів – 80 %»




Мішель Терещенко: «Думаю про податок для олігархів – 80 %»

Мішель Терещенко мер Глухова і нащадок відомої родини українських меценатів балотуватиметься в президенти України. В ексклюзивному інтерв’ю «Крапка» він розповів про те, чому прийняв таке рішення.

Як вже писала «КРАПКА» на цьому тижні Мішель Терещенко зібрав прес-конференцію і повідомив журналістам про свої політичні амбіції. На його адресу тут же посипалися звинувачення: пріміром, він грає роль технічного кандидата, і нібито повинен забрати голоси у Анатолія Гриценка.

Сам Мішель Терещенко всі випади на свою адресу спростовує. Під час зустрічі з нашим кореспондентом він заявив, що незалежний від політиків. Виборчу компанію сподівається провести за рахунок коштів небайдужих громадян. Правда збір коштів ще не оголосив, а також не сформував команду і не закінчив роботу над програмою.
«Для мене, що Порошенко, що Тимошенко, що Ляшко, що Бойко —
результат один: катастрофа»

 Мишель, может, вам удобнее разговаривать на русском языке? Я знаю, что вы его долго изучали, давали на нем интервью.
– Категорично ні. Я принципово розмовляю українською мовою.
 Кажуть, що ви технічний кандидат.
– Так, я це чув. Проте незрозуміло, технічний кандидат у кого: у Порошенка, Тимошенко чи Гриценка? Це брехня, креатив політтехнологів. Насправді я прийняв рішення сам, бо вважаю, що Україна в небезпеці й патріотам треба об’єднатись. Але навколо кого? Патріот не може бути корупціонером.
Нам треба зламати цю систему, цю гідру. Після Майдану нічого не змінилося. Корупційна система ще працює, і вона анітрохи не ослабла – лише поміняли людей. Ми втратили чотири роки. На фронті, на Майдані загинуло 11 тис. українців, а ми не почали боротися з корупцією. Якщо ця ситуація триватиме, ми житимемо в банановій республіці.
Раз на п’ять років ми можемо робити зміни мирним шляхом. Через шість місяців вибори президента, а  я не бачу нормального кандидата. Для мене що Порошенко, що Тимошенко, що Ляшко, що Бойко, що ще хтось – результат один: катастрофа. Регіонали готові до реваншу. Я знаю це по Глухову: тут вони дуже активні. Президент нічого не робить. Він продав нашу Сумщину, Глухів проросійським силам. За інформацією СБУ, 87 % капіталу на Сумщині – це інвестиції російських або проросійських бізнесменів. БПП на Сумщині – франшиза, яку купив місцевий нардеп Андрій Деркач. Губернатор захищає інтереси місцевих політиків. Побудовано піраміду, вертикаль, яка працює тільки для корупції та проросійських сил.
Я боюся, якщо і далі не буде довіри до влади, люди емігруватимуть. Уже понад 7 млн ​​мігрантів працюють у ЄС. Ми не знаємо, скільки їх у РФ. Скоріше за все, 2 млн. Виходить, що 8–9 млн вирішили будувати нове життя за кордоном. Це катастрофа, другий Голодомор. Якщо так триватиме й далі, ми втратимо Україну.
Я довго чекав на нове обличчя – людину без радянського менталітету, – але я його не бачу. Втім сподіваюся, що навколо моєї кандидатури об’єднаються люди, які хочуть змін. Їх в Україні більшість.
«Я трохи старий для кар’єри диктатора»

 Чи боротиметься нащадок олігархів із сучасними олігархами?
– Ми лише готуємо передвиборчу програму. Одним із пунктів може бути специфічний «податок Терещенка». Олігархи платитимуть 80 % прибутку.
– А ви як бізнесмен погодилися б із таким податком?
– Якщо я знатиму, що мій податок використовують як треба, що він дає можливість будувати лікарні, дороги, то так. Є приклад моїх предків, які вирішили, що 80 % прибутку своїх цукрових заводів віддаватимуть благодійним фундаціям. Вони побудували Політехнічний інститут і шість церков у Києві, у тому числі Володимирський собор. Вони дали гроші на будівництво чотирьох лікарень, в одній із яких зараз розташований Охматдит. Зводили гімназії, пам’ять про які – жовтий корпус КНУ ім. Тараса Шевченка. Художній музей на Грушевського та Музична академія теж створені за їхні кошти.
Треба, щоб люди знали, що їхні гроші використовуватимуть так, і бачили зміни. Було б наївно думати, що заможні люди зрадіють, але вони зрозуміють, що все ж таки треба платити податки. Можливо, тоді «олігарх» не звучатиме так погано.
 Ви згадали радянський менталітет. Його теж треба ламати?
– Усі головні кандидати отримали радянську освіту, і в них радянський менталітет. Я вважаю, що будь-який з них, перемігші на виборах, через два-три місяці стане східним деспотом. Подивіться на будівлю на Банковій, дорогі машини, Національну гвардію, що налічує тисячі людей, які захищають президента. Я не розумію, чому Україна – найбідніша держава Європи, а її лідер – найбагатший президент у Європі.
 Так, може, і ви станете диктатором після перемоги?
– Я трохи застарий для того, щоб починати кар’єру диктатора (сміється). Треба було йти в політику раніше.
Мишель Терещенко, Глухов, президент
 Ви, мабуть, уже чули таку думку: не впорався з посадою мера Глухова, а хоче керувати країною. Що скажете?
– Я де-юре міський голова, у Глухові працює моя команда. Це фантастичні люди, які можуть обійтися без мене. Ми наповнили бюджет, гроші є. Проблема в тому, що депутати не бажають працювати: не приходять на сесії, не голосують. Вони взяли місто в заручники (у ЗМІ писали, що з перших днів каденції Терещенко зустрів потужний опір старої системи. Опоненти розповідали: «Він недипломатичний. У багатьох питаннях ми могли йому допомогти. Але він спочатку зайнявся війною, пошуком бандитів, корупціонерів». – Прим. «КРАПКИ»)
Без зміни бюджету ми не можемо побудувати пандус для героя АТО, не можемо купити сіль і пісок для доріг. Водоканалу потрібен новий трансформатор – працює лише один, старий, і, якщо станеться аварія, місто залишиться без води. Депутати вже блокували питання про зарплати лікарів, але за допомогою суду ми його вирішили. Зараз блокують питання про зарплату апарату (міської ради. – Прим. «КРАПКИ»). Я можу платити «міні малки», але це скандал.
Якщо я залишусь у Глухові, я капітулюю. Тому я вирішив залишити там свою команду. У мене де-юре є право вето: депутати не зможуть робити що заманеться. Я ж піду в наступ і дам бій на національному рівні.
ДОВІДКА
Онук міністра
Мішель Терещенко народився в 1954 р. у Парижі. Закінчив Вищу школу економіки та бізнесу. У Києві живе з 2003 р. (що, на думку його команди, дає право брати участь у президентських виборах). Відроджував льонарство в Сумській, Чернігівській і Житомирській областях.
21 березня 2015 р. президент Петро Порошенко вручив Мішелю Терещенку паспорт громадянина України. 25 жовтня 2015 р. Терещенко переміг на виборах мера Глухова (він набрав 64,58 % голосів).
Дід Мішеля, Михайло Терещенко, був міністром фінансів Тимчасового уряду Російської Імперії.

Немає коментарів:

Дописати коментар